9789082958041_front

Stoppen met malen

STOPPEN MET MALEN | Moeite met in slaap vallen? Omdat je piekert over van alles en nog wat? Lijkt stoppen onmogelijk? Over acht weken is je leven totaal anders, er is rust in je hoofd! Ook ’s nachts. Dit kleine boek heeft namelijk grote gevolgen: jij stopt met malen. Je denken gaat naar normale proporties terug, ‘slechts’ door een totaalpakket aan eenvoudige oefeningen. Het malen stopt, omdat met de integrale aanpak in dit boek, de energie-ophoping in jouw hoofd verdwijnt. Je analyseert niet waarom je maalt. Je brengt simpele fysieke en energetische veranderingen aan in je houding. En jij doorbreekt mentale en emotionele blokkades. Zo kan jouw energie weer vrij door je hele lichaam stromen én vallen de maal-triggers weg. Een gamechanger voor wie af wil van malen. OVER DE AUTEUR | Janny Vellinga schrijft vanuit haar kern. Uit de reactie op de online-versie van stoppen met malen, blijkt dat haar oefeningen door iedereen gemakkelijk zijn uit te voeren én uitermate snel resultaat opleveren.

Gezondheid & Psychologie
Psychologie algemeen