Stoppen met roken zonder moeite

De everseller Stoppen met roken van Allen Carr is compleet herschreven en geüpdatet: nu inclusief vapen, JUUL (e-sigaretten zonder batterij), snuiftabak, kauwtabak en snus

Roken is een fuik waar je, meestal als jongere, nietsvermoedend in zwemt. Te laat merk je dat je niet meer terug kunt. Allen Carr laat zien hoe die fuik in elkaar zit, zodat je er moeiteloos uit kunt zwemmen. Hij gebruikt geen trucjes of hulpmiddelen, maar ontrafelt slechts haarfijn de mechanismen die een roker doen roken. Wie dat eenmaal doorziet, merkt dat stoppen met roken heel eenvoudig is, vanaf de eerste dag. Wereldwijd stopten al dertig miljoen mensen dankzij Carrs methode met roken!

Stoppen met roken zonder moeite is een compleet herschreven, volledig geüpdatete versie van de everseller Stoppen met roken waarin voor het eerst ook vapen, JUUL’en, snuiftabak, kauwtabak en snus zijn meegenomen. Hoe je ook rookt, stoppen was nog nooit zo makkelijk!

In de pers

‘Uit onderzoek blijkt dat rokers die de Allen Carr-methode volgen een bijna vier keer zo grote kans hebben om na dertien maanden nog steeds gestopt te zijn met roken.’ Prof. dr. Arie Dijkstra, Rijksuniversiteit Groningen

‘Allen Carr doorbreekt op spectaculaire wijze de mythe dat stoppen met roken moeilijk is.’ The Times

‘Het was zo’n openbaring dat ik direct van mijn verslaving af was.’ Sir Anthony Hopkins

Is Stoppen met roken zonder moeite het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Stoppen met roken zonder moeite