Straks, als het donker is

Straks, als het donker is

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Het is weer bijna sinterklaas, een spannende en gezellige tijd voor bovenbouwers. Als alles goed gaat, tenminste!

1 Ties en Kerim horen tijdens het skateboarden toevallig dat een stel jongens een naar geintje willen uithalen tijdens de sinterklaasintocht. Kunnen ze dat voorkomen?
2 Gosia doet mee aan een wedstrijd, maar niet om zelf te winnen. Wat zal haar beste vriendin Silke daarvan vinden?
3 De surpriseochtend loopt gevaar door het geruzie van volwassenen rondom het sinterklaasfeest. Manisha en Melle komen met hun klas in actie.
4 Mattias heeft dit jaar geen zin in pakjesavond. Job wil ervoor zorgen dat het toch een leuke avond voor hem wordt.
5 Sammie mag met haar eenwieler optreden tijdens de uittocht. Dat vindt ze net zo eng als een presentatie geven voor de hele klas. Als ze nu maar niet valt! En… als ze haar spiekbrief maar niet vergeet!

In dit boek staan vijf losse verhalen over vriendschap in de sinterklaastijd. Ze zijn grappig, ontroerend en spannend. Om zelf te lezen, of om voor te lezen natuurlijk.

Kind & Jeugd
Fictie 10-12 jaar
Uitgeverij Menuet
21 september 2020
21 september 2020

Reacties op: Straks, als het donker is