Stuur me een berichtje

Gelezen 776 Aan het lezen 16 Wil ik lezen 304 Favoriet 34 Recensies 11
Feelgood Lijsten 5 Spots 12 Top25's 9   Topics 0
Stuur me een berichtje van Jill Mansell is een hartverwarmende en romantische feelgood over een vrouw die opnieuw moet beginnen. Voor iedereen die houdt van de romans van Jojo Moyes en Sophie Kinsella.

Waarom moest Essie ook zo nodig haar ware gevoelens in die brief zetten? Hij was alleen voor haar beste vriendin bestemd, en niet voor het hele internet. Dan had ze nu nog gewoon een huis, een baan en een vriend gehad.

Aan de andere kant, als ze niet opeens alles was kwijtgeraakt, zou ze Zillah en Conor met hun bijzondere wensenproject nooit ontmoet hebben – en niet te vergeten Lucas, de oorzaak van al haar ellende. Waarom moet ze nou net op hem vallen?

Romantiek
Romantiek
Marja Borg
Luitingh Sijthoff
19 april 2018
30 oktober 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Wensen vervullen in een heerlijk zomers boek

door: Diana Mom

Jill Mansell is feelgoodauteur bij uitstek. Niet alleen de vrolijke covers geven je meteen een fijn gevoel, ook de verhalen maken je vrolijk. 'Alles wat Jill Mansell schrijft wordt goud,' durft de Telegraaf te zeggen. En Hebban ziet een Mansell als feelgood voor je strandbedje. Tijd om haar...

Reacties op: Stuur me een berichtje