styleyourlive

Style your life

Gelezen 5 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie Newsroom 1   Topics 0

Style your life van Lonneke Nooteboom is een unieke combinatie van stijlgids én motivatiehandboek. De fashion en celebrity styliste laat met dit boek niet alleen zien hoe je de knapste versie van jezelf kunt zijn, maar inspireert ook om voor jezelf te kiezen.

Lonneke deelt haar persoonlijke en inspirerende verhaal over het najagen van haar droom, geeft een uniek kijkje in haar drukke leven en laat je natuurlijk niet in de steek wat stylingtips en -tricks betreft!

Het boek bevat praktische tips over het combineren van een druk werkleven met een gezin, me-time en sporten, over het bijhouden van je agenda en over keuzes maken en groeien op businessgebied. Daarnaast geeft Lonneke natuurlijk ook haar beautygeheimen en favoriete shopadresjes prijs, vertelt ze je alles over haar verzameling vintage treasures en legt ze haarfijn uit wat haar unieke stylingmethode nu precies inhoudt. Kortom: met Style your life vind je de (levens)stijl die bij je past!

Lifestyle & Vrije tijd
Lifestyle algemeen