Succes Marjolein!

"Succes Marjolein", dat wensen wij Marjolein van harte toe, wanneer zij de eerste nog wankele schreden gaat zetten op de weg naar de volwassenheid. Met het kostbare einddiploma in de zak meent Marjolein de wereld voor zich open te vinden. Hoe anders is de werkelijkheid! Zij wordt "secretaresse der directie" bij een pas opgericht toneelgezelschap in Amsterdam. Het roemloos einde van dit gezelschap, dat met zoveel vuur en enthousiasme was gestart, betekent voor haar de terugkeer in de huiselijke kring, vele ervaringen rijker en met het besef, dat zij haar beste eigenschap, het medegevoel voor de naaste, in het roezemoezige bestaan heeft weten te bewaren.

Is Succes Marjolein! het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Succes Marjolein!