Sylicious

Wie mij beter kent, of sowieso bekend is met mensen afkomstig uit Indonesië, weet dat wanneer wij niet eten, wij dan koken en anders praten we erover. Dit boek voegt daar nu ook het schrijven erover, aan toe. Met dit boek hoop ik mensen te inspireren en bewust te maken waar zij zich mee voeden als voedsel voor de body, mind & soul. Daarnaast is dit boek ook bedoeld voor mensen die Indonesië herkennen in de gerechten en mijn verhalen. De Indo cultuur is langzaam aan het verdwijnen in Nederland. Graag draag ik mijn steentje bij om de volgende generaties met Indonesisch bloed te verblijden met een ander geluid dan die zij van hun (over)grootouders en ouders kennen.

Veel leesplezier, en laat me weten welk verhaal minstens een glimlach op je gezicht heeft getoverd! Volg SylSoulFood op Facebook en/of Instagram. Mijn blogposts zijn te lezen op www.sylsoulfood.nl.

Recensies (1)

Is Sylicious het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Sylicious