Taart ende Koeck

Taart ende Koeck

Culinair   Topics 0

Maartje Borst bewijst met ‘Taart ende Koeck’ dat 100% vegan taarten, cakes en koekjes minstens zo lekker zijn als oma’s ouderwetse appeltaart. Al jaren verkoopt Maartje veganistische heerlijkheden in haar vegan lunchspot Koffie ende Koeck. In dit inspirerende bakboek vind je geen rare bakbenodigdheden als kilo’s cashew met kokosolie, maar simpele, slimme en natuurlijke ingrediënten. Denk aan appelmoes of kokend water, voor de allerlekkerste, luchtigste, smeuïgste cakes en chocotaarten. Om je vingers bij af te likken, en goed voor iedereen!
Maartje Borst experimenteert al vanaf haar twaalfde volop met het plantaardig heerlijks wat de natuur te bieden heeft. Ze heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld tot vegan chef, met patisserie als specialiteit. Koffie ende Koeck is haar vegan lunchspot in Amsterdam.
‘Maartje is de vegan versie van Yvette van Boven en Nigella Lawson, foodie in hart en nieren’. Lisette Kreischer, auteur van o.a. Man.Eat.Plant en Groente uit zee.

Culinair
Eten en drinken algemeen