TAARTENDAG

Taartendag
Wim Vromant en Ann De Bode
Marjon heeft de pest in. Sinds de geboorte van haar kleine zusje is alles veranderd. Vroeger bakten mama en Marjon elke zaterdag een taart. Nu heeft mama daar geen tijd meer voor. Vroeger maakten papa en mama nooit ruzie. Nu zijn er steeds vaker ruzies. Zoals vandaag.
Papa liep boos het huis uit, stapte in zijn auto en reed naar het park. Marjon en haar hond Tjark moesten met hem mee. Marjon begrijpt niets van de ruzie en is bang dat mama en papa niet meer van elkaar houden. Als ze in de speeltuin een jongen heel hard schopt, begrijpt ze ook zichzelf niet meer...
Marjon en haar vader ondervinden dat 'houden van' niet altijd even gemakkelijk is. Een vlot leesboek over 'jij en ik', over fouten maken en het weer goed maken.

Is TAARTENDAG het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op TAARTENDAG