Tai Chi Chi Kung zonder geheimen

Lam Kam Chuen

Chi Kung is een Chinese gezondheidsleer die als een wetenschappelijke methode is ontstaan uit prehistorische sjamanistische tradities. Onze natuurlijke energie, chi, is het krachtigste geneesmiddel dat bestaat. Master Lam Kan Chuen ontwikkelde voor dit boek een programma waarbij het natuurlijke evenwicht wordt hersteld en kracht wordt opgebouwd, met als resultaat een gezond en fit lichaam dat beter kan vechten tegen stress en ziekten. De oefeningen en technieken die in dit boek staan versterken de natuurlijke energie en weerstand. Iedereen, jong en oud, geoefend en ongeoefend, kan met behulp van dit boek: - energie en uithoudingsvermogen verbeteren; - fysieke kracht opbouwen; - spanning leren loslaten; - chronische hoofd- en rugpijn voorkomen; - simpele verstuikingen en kneuzingen helen; - de lichaamshouding verbeteren.

Is Tai Chi Chi Kung zonder geheimen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Tai Chi Chi Kung zonder geheimen