Tao van Poeh & Teh van Knorretje

Winnie-de-Poeh is het soort beer waar je wel van moet houden of je wilt of niet. Poeh is altijd zichzelf, Poeh is Poeh en daar gaat het hier om. Zijn hele wezen drukt als het ware de oude Chinese beginselen van het taoïsme uit, zoals Benjamin Hoff in dit bijzonder aardige boek laat zien. Poeh is Tao.
Toen ik klein was en de Poeh-verhalen me voor het eerst werden voorgelezen, werd ik meteen dol op Knorretje - van het begin af aan was hij mijn lieveling onder de Poeh-figuren. Dat wist ik wel, alleen eist ik niet waarom. Maar nu weet ik wel waarom. En ik hoop dat jij het ook zult weten voor je dit boek uithebt.

Is Tao van Poeh & Teh van Knorretje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tao van Poeh & Teh van Knorretje