Tarte Tatin

SUSAN HERRMANN LOOMIS<br>Jarte Jatin<br>LA BELLE VIE IN NORMANDIË<br>Samen met haar man en hun twee kinderen vestigt de Amerikaanse chef-kok Susan Herrmann Loomis zich in het Franse dorpje Louviers. Als haar zoon naar een Franse gaat en haar man een baan vindt in de stad, geniet Susan van het Franse leven, met name van de dorpsmarkt en de veelzijdige groenten, kazen en fruit waar ze vervolgens overheerlijke gerechten mee bereidt. Susan vertelt ons ook het prachtige verhaal van de oprichting van de kookschool waarvan ze zo lang gedroomd heeft. Iedereen die er ooit aan gedacht heeft een eigen bedrijf te beginnen, zal genieten van de ups en downs van deze onderneming en ernaar verlangen de Rue Tatin te bezoeken.<br>Vanzelfsprekend bevat Tarte Tatin vele tongstrelende recepten!

Is Tarte Tatin het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tarte Tatin