Tatoeage

Rank 3753 Gelezen 31 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 15 Favoriet 4 Recensies 1
Young adult   Topics 0
Sommige tatoeages zijn meer dan een simpele huidversiering. Hun magie kan je voor eeuwig verbinden met de persoon die je begeert… of er juist voor zorgen dat degene die je begeert je ergste nachtmerrie wordt.

Alex is zeventien en smoorverliefd op Jana, het geheimzinnige meisje in zijn klas. Wanneer hij haar ziet weggaan van een feest, besluit hij haar te volgen. Op dat moment beseft hij nog niet hoezeer dit zijn leven zal veranderen.

Jana heeft geen ouders meer en woont bij haar broer David. Het gerucht doet de ronde dat de twee zichzelf onderhouden door te handelen in magische tatoeages. Alex stelt de macht van het tweetal op de proef en ontdekt daarbij het bestaan van de Medu-clans. Jana's familie en de Medu's hebben elkaar tijdens hun leven altijd bestreden maar beseffen nu dat ze hun krachten moeten bundelen om hun meest gevreesde vijand te verslaan: de Laatste Waker.

Young Adult
Boekerij
18 augustus 2012

Recensies

Eva Kuijlenburg Hebban Recensent

Hoewel het idee van magische wezens in mensenvorm ons niet onbekend is

door: Eva Kuijlenburg 1 like
weten Alonso en Pelegrin een interessante draai aan het genre te geven.,* Wat je moet weten
Voor dit boek hebben niet één, maar twee auteurs hun creatieve breinen gebundeld in een poging mee te liften op het immer bloeiende fantasygenre. In hun eigen land werden ze geëerd met de Barco de...