Tegen elke prijs

Rank 848 Gelezen 3 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Als Mia Strong, een populaire gamingblogger en trotse geek, haar maagdelijkheid online aan de hoogste bieder verkoopt, weet ze al dat het aandacht zal trekken. Maar wat ze niet zal aantrekken is echte liefde: zo zijn haar regels. Eén nacht, en dan is het klaar. Het is een wanhoopsdaad, want zonder de veiling zal ze haar vervolgopleiding medicijnen nooit kunnen betalen. Ook de ziektekosten van haar moeder stapelen zich op.

Adam Drake, die iedereen overbiedt en Mia "wint", was een wonderkind op het gebied van software en werd al miljonair op zijn zeventiende. Nu is hij midden twintig, sexy, gedreven en gewend om te krijgen wat hij wil, als directeur van zijn eigen gaming-imperium. Voor Mia weet wat er gebeurt heeft hij de mazen in haar wet al gevonden. Elke regel die ze voor zichzelf heeft opgesteld om haar hart te beschermen wordt geschonden. Maar ze weet niet of Adam haar écht wil winnen of alleen maar een spelletje met haar speelt.

Gaming the system (1)
Dutch Venture Publishing