Terug naar Villa Rosa

Rank 5506 Gelezen 102 Aan het lezen 5 Wil ik lezen 90 Favoriet 4 Recensies 3
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 2 Top25's 2   Topics 0

Wie droomt niet van een nieuw begin in zonnig Italië?
’Terug naar Villa Rosa’ (‘Under Italian Skies’) is een heerlijk zomerboek voor alle fans van Santa Montefiore en Jill Mansell
Als de vrouw voor wie Stella 25 jaar lang heeft gewerkt plotseling overlijdt, ontdekt ze dat zonder haar werk weinig heeft dat haar in Londen houdt. Ze gaat een huizenruil aan met een Italiaanse man, die zijn villa in de zon voor een paar maanden aanbiedt. Terwijl Stella geniet van het heerlijke eten en de Italiaanse gastvrijheid, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar de eigenaar van deze Villa Rosa. Maar kun je wel een goed beeld van iemand krijgen alleen door zijn spullen?
Nicky Pellegrino groeide op in Engeland en woont tegenwoordig in Nieuw-Zeeland, maar haar wortels liggen in Italië. Elke zomer gaat ze terug voor familiebezoek, de beste mozzarella en inspiratie voor haar boeken.

De Fontein Romans & Spanning
29 mei 2018
29 mei 2018

Eline Huls Hebban Recensent

Weinig interessants in mooi Italiaans dorp

door: Eline Huls 1 reactie

Stella werkt al jaren voor dezelfde modeontwerpster. Ze weet eigenlijk niet beter. Dan overlijdt plotseling haar baas. Deze heeft besloten dat het merk niet zonder haar door kan gaan en dat heeft als gevolg dat Stella werkloos thuis komt te zitten. Een echt doel voor ogen heeft ze niet, totdat ze...

Reacties op: Terug naar Villa Rosa