The Curry Guy Easy

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Culinair Spots 1   Topics 0
Na het succes van zijn eerste kookboek The Curry Guy komt Dan Toombs nu met het vervolg: The Curry Guy Easy. Dit boek geeft meer dan 100 recepten voor curry's, tandoorimaaltijden en Indiase voor-, groente- en bijgerechten die heel eenvoudig thuis te bereiden zijn, zonder dat ze aan smaak inboeten.
The Curry Guy Easy biedt Indiase recepten die minder ingrediënten en weinig (voor)bereiding nodig hebben. Bovendien geven symbolen aan of een recept vegetarisch of glutenvrij is, het binnen 30 minuten op tafel kan staan, of dat de kooktijd iets langer is, maar de bereiding alsnog eenvoudig. Zo kun je in één oogopslag zien welk snel en simpel gerecht voor jou geschikt is.
Van kip 65, dhal makhani en aloo tikki chaat tot vindaloo met varken, lam masala en garnalencurry: toegankelijke recepten voor deze populaire gerechten van je favoriete Indiase restaurant zijn nu voor handen. Natuurlijk ontbreken ook de basisrecepten voor sauzen en chutneys niet en is geen curry compleet zonder geurige rijst en naan.

Culinair
Keuken per land en streek
Good Cook Publishing
05 februari 2019