Thug kitchen

De enorme populariteit van Thug Kitchen begon in Amerika via hun website waar ze mensen inspireren groenten te eten en gezonder te leven. Nadat Gyneth Paltrow (actrice) het in 2013 uitriep tot Best new foodblog groeide de populariteit enorm en ook hun facebook pagina heeft meer dan een half miljoen fans.

En na Amerika volgt Europa en nu is het tijd voor Nederland en België. Het officiële kookboek staat al tijden in de bestsellerslist en er zijn al ruim 200.000 exemplaren van verkocht. De hilarische boek trailer werd meer dan 1 miljoen keer bekeken en Thug kitchen heeft een enorme grote aanhang fans waaronder Jamie Oliver, Rachael Ray, Guy Fieri, Mark Bittman en Gwyneth Paltrow.

Thug Kitchen wants to show everyone how to take charge of their plates and cook up some real f*cking food.

Gezond eten is een trend. Vele blogs, websites en kookboeken schreeuwen uit dat we meer kool moeten eten, dat gember ontstekingen remt, hoe we microgreens moeten klaarmaken of nog erger, brandnetels... Boordevol pretenties: gezond, gezond, gezond....!!
Maar de meeste mensen kunnen dit soort hypefood niet betalen.

Thug Kitchen staat met beide benen op de grond. Geen gezeur, moreel geleuter en hun eerste kookboek is volgestopt met meer dan 100 vegetarische recepten die het meest gewaardeerd worden op hun site en blogs. En,...gewone mensentaal, recht voor z'n raap en vooral duidelijk. Maar ook simpele kooktechnieken zonder dure fratsen en exclusieve kookapparaten.

Dit boek is echter niet voor iedereen geschikt... Niet voor de kakkers, omhooggevallen soeplepel fans met een keukenmachine van 1500 euro. Dit kookboek is een uitnodiging voor iedereen die zijn kooktalenten wil verbeteren. Geen bullshit over gezond eten (ketchup en pizza's zijn geen groenten). Geen afhaalrestaurants meer en de vers hoek in de supermarkt niet meer vermijden. Dit is het echte werk.

"Thug Kitchen has the same approach to cooking as Jamie Oliver, minus the 'political correctness!' Jamie has been telling us for years why we should stop eating processed crap, but in an ever so polite British manner. Thug Kitchen, on the other hand, pulls no punches - Stop eating that shit! It's going to kill you!"

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Thug kitchen het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Thug kitchen