Thuis

Waar hoor je thuis?
Een prenten- en werkboek over adoptie.

Jing is een meisje zoals veel meisjes - vrolijk, fijne vriendinnen op school, thuis een gezellig gezin met een jonger broertje, Samuel. Maar als op school een stamboom gemaakt moet worden, raakt Jing in verwarring. Want Jing heeft niet alleen een Nederlandse maar ook een Chinese familie. Ze is geadopteerd. Bij wie hoort ze nu?
Thuis is een prenten- en verwerkingsboek ineen. In het prentenboekdeel
maken we kennis met het Chinese meisje Jing en haar Nederlandse familie. In het werkboekje achterin staan vragen en antwoorden die bij kinderen rond adoptie kunnen leven; dit deel is aangevuld met foto's. Het boek is geschikt voor thuis, maar ook voor in de klas.

Is Thuis het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Thuis