Thuiskomen

Thuiskomen

Rank 1320 Gelezen 345 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 293 Favoriet 16 Recensies 17
Feelgood Newsroom 1 Lijsten 4 Spots 2   Topics 0

Als twee singles elkaar bij een televisiespelletje ontmoeten, zet dit een reeks onverwachte gebeurtenissen in gang
Freddy van Ee is een succesvol schrijfster die met haar twee katten in een schattig dijkhuisje in Amsterdam-Noord woont. Ze houdt er niet van om in de belangstelling te staan, maar laat zich toch door haar uitgeefster overtuigen om mee te doen aan een tv-spelletje. In het panel zit ook de beroemde Nick Jacobs, een van oorsprong Nederlandse countryzanger die vroeg in zijn carrière naar de VS is verhuisd en nu in Nederland is omdat zijn moeder zorg nodig heeft. Nick en Freddy vinden, vol verwondering, iets bij elkaar waarvan ze beiden niet hadden gedacht dat het nog zou kunnen.
De half-Surinaamse Odile Norton is opgevoed door haar alleenstaande moeder Serafina, die nooit heeft willen zeggen wie Odiles vader is. Wat Odile wel weet is dat het iemand was voor wie haar moeder meer voelde dan voor de stoet bedpartners die daarna volgde. Als Serafina ongeneeslijk ziek wordt, verbreekt Odile haar toch al slechte relatie en trekt bij haar moeder in. Samen kijken ze veel naar het tv-spelletje waarin Freddy en Nick meedoen. Het valt Odile op dat haar moeder een ongewone fascinatie heeft voor Nick; zal Serafina haar zwijgen nog doorbreken voordat het te laat is?
De pers over de boeken van Jackie van Laren

‘Heerlijk voor op het strand of onder de parasol!’ De Telegraaf, Vrouw
‘Een snelle en heerlijke roman die je niet snel wilt wegleggen.’ Hebban.nl
‘Een achtbaan van emoties, drukte, aantrekkingskracht en ervaringen.’ ***** Chicklit.nl

Romantiek
Romantiek
Boekerij
09 juli 2019
09 juli 2019

Liefde op de oude dag

door: Diana Mom

Na De meisjesmagneet waagt Jackie van Laren zich weer aan een standalone. De populaire Nederlandse feelgoodauteur staat vooral bekend om haar series, mét prettige hoofdpersonen, maar maakt ook weleens een uitstapje naar een op zichzelf staand verhaal. Thuiskomen is daarvan de tweede. Na De...

Reacties op: Thuiskomen