Thuiskomen

Toen ik door de ontmoeting en het contact met een speciale ziel wakker werd, en mijn leven op z’n kop stond, had ik vooral behoefte aan begrip. Ik wilde begrijpen wat er aan de hand was en ging naarstig op zoek naar enig houvast in de vorm van antwoorden op mijn vele vragen. Dit boek kan een leidraad zijn voor iedereen waar er een ontmoeting en contact met een bijzondere ziel heeft plaatsgevonden in zijn of haar leven. Of waarbij er iets anders is gebeurd wat een grote impact op jou heeft gehad, waardoor je niet anders kan dan ontwaken en in contact komen met JOU. Het transformatieproces dat zich dan aandient zal gepaard gaan met verwarring en onbegrip waarbij dit boek een steun kan zijn. Alles dat ons uitdaagt in ons leven is erop gericht ons weer thuis te laten komen. Diep van binnen verlangen we allemaal naar Thuis zijn hier op aarde. Met inbegrip van alles dat we ooit waren en kunnen zijn. Ons licht laten schijnen op alles dat onze ziel verrijkt door de ervaringen in de dualiteit. We willen ons weer verbinden met alles van onszelf en tegelijkertijd met de ander en alles dat er is. Thuis Zijn bij ons Zelf en elkaar. +

Religie & Spiritualiteit
Spiritualiteit