Tien dingen die ik leerde over de liefde

Alice, een jonge dertiger, is net terug in Londen nadat ze maanden heeft rondgetrokken in onherbergzame gebieden. Als gevolg daarvan heeft het bericht dat haar vader op sterven ligt haar laat bereikt. Ze is nog net op tijd om afscheid van hem te nemen in het statige maar kille huis waar zij opgroeide.
Daniel, een man van rond de zestig, heeft al in geen dertig jaar een dak boven zijn hoofd gehad, maar in de straten van Londen voelt hij zich meer thuis dan hij zich in een echt huis ooit heeft gevoeld. Er is maar één ding dat hem op de been houdt: de zoektocht, elke dag weer, naar de dochter die hij nooit heeft gezien. Tot nu...
Wat ik leerde over de liefde is een unieke roman over verloren en gevonden liefde, over ontheemding en thuiskomst en over de kracht van familiebanden.

Recensies (1)

Is Tien dingen die ik leerde over de liefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tien dingen die ik leerde over de liefde