Tijd maken voor mensen met dementie

• 52 communicatietechnieken om het contact met mensen met dementie te verbeteren
  • Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek én uitgebreide praktijktesten
  • Ontdek ook de mobiele app MemoryHome

Wereldwijd zijn er meer dan 50 miljoen mensen met dementie. Dat aantal zal verdubbelen om de 20 jaar. Het thema raakt ons allemaal. 70% van de personen met dementie woont nog thuis en wordt verzorgd door naasten. De aandoening treft op die manier drie keer zoveel betrokkenen als er patiënten zijn.

Hoe kunnen we hen inschakelen als hulpbron? Mensen met dementie lijken onbereikbaar te zijn, maar toch is er hoopvol onderzoek. We kunnen tijd maken voor de ander en de zandloper omkeren. Dit boek bevat 52 nieuwe manieren om betekenisvol te blijven communiceren met mensen met dementie.

Is Tijd maken voor mensen met dementie het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tijd maken voor mensen met dementie