Tijgeren in een aardappelveldje

Onze westerse samenleving heeft geen antwoord op de gierende hormonen van jongens tussen de elf en eenentwintig jaar die kicken op grensoverschrijdend, crimineel gedrag. Slaan wij van de weeromstuit door naar een samenleving die ons de illusie wil verkopen dat alle gevaar is uit te bannen? Is onze democratie te feminien
geworden? Moet, als rite-de-passage naar mannelijkheid en beheersing, de militaire dienstplicht soms weer worden ingevoerd? Staatsbordelen opgericht, het vlees eten gepropageerd? En trekken wíj ons dan terug in een infantiele Bambi-wereld? Wanda Reisel daagt u uit: zijn wij allen in de war? Of toch alleen de jongens?

Is Tijgeren in een aardappelveldje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Tijgeren in een aardappelveldje