time to momo Berlijn

Berlijn

Met time to momo Berlijn (voorheen 100% Berlijn) haal je alles uit je stedentrip! Stap je hotel uit en loop regelrecht naar de leukste wijken van de stad. Op weg naar nieuwe restaurantjes, de beste koffie en dat lokaal gebrouwen biertje. Bij time to momo delen lokale auteurs uit liefde voor hún stad alleen de echte highlights met je. Zo sla je de drukke dertien-in-een-dozijn-winkelstraten over en wandel je, terwijl je onderweg een bezienswaardigheid meepikt, naar de leukste adressen waar de locals zelf graag komen. Met 6 verrassende routes door de verschillende wijken van Berlijn kun je de stad in je eigen tempo ontdekken én de local lifestyle beleven. Inclusief: -Alle belangrijke bezienswaardigheden -Meer dan 250 adressen om te eten, drinken en shoppen -Handige uitneembare stadsplattegrond én gratis kaart-app -Leuke top 10-lijstjes time to momo is met meer dan 200.000 verkochte gidsen per jaar de bestverkochte stedengids van Nederland en België. We zijn al meer dan 20 jaar een inspiratiebron voor reizigers. Check al onze stedentripbestemmingen, de laatste nieuwe tips en hotelinspiratie op www.timetomomo.com

Reizen & Talen
Reisgidsen algemeen