Toen ik je zag
  Luister een fragment

Toen ik je zag

Gelezen 2351 Aan het lezen 34 Wil ik lezen 290 Favoriet 114 Recensies 51
Literatuur & Romans Artikelen 7 Newsroom 1 Lijsten 13 Spots 5 Hebban 1000 602 Topics 1

Het verhaal over leven met een echtgenoot die leed aan depressiviteit, maar bovenal een portret van twee mensen die zielsveel van elkaar hebben gehouden. Isa Hoes Toen ik je zag Mijn leven met Antonie Isa Hoes en Antonie Kamerling ontmoeten elkaar voor het eerst tijdens de audities van Goede Tijden, Slechte Tijden. De soap wordt een groot succes en Antonie is als hartenbreker Peter Kelder al snel razend populair. Antonie en Isa worden verliefd en leiden samen een vrijgevochten leven, terwijl ze de ene rol na de andere spelen in televisieseries, speelfilms, toneelstukken en musicals. De buitenwereld ziet een stralend stel voor de camera s, maar priv? gaat Antonie gebukt onder een zware neerslachtigheid. Terwijl deze depressies zich steeds vaker voordoen, probeert Isa haar gezin bij elkaar te houden, tot Antonie op 6 oktober 2010 besluit zijn leven te be?indigen.

Literaire non-fictie , Literatuur & Romans
Waargebeurde verhalen
Artemis & Co
11 november 2013
20 oktober 2020
9789047203148 , 9789026329180 , 9789049803773

1 keer bewerkt, laatste bewerking door lorrie03

Reacties op: Toen ik je zag