Doordraven en overeind blijven

Doordraven en overeind blijven

Gelezen 16 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 9 Favoriet 1 Recensies 2
Non-fictie Artikelen 2 Lijsten 1   Topics 0

Isa Hoes en Barry Atsma kennen elkaar al jaren: zij raakten bevriend op de set van Rozengeur & Wodka Lime. Allebei schrijven ze een column over opvoeden in Kek Mama en al snel ontstaat het idee om de columns te bundelen. Maar behalve zeer herkenbare opvoedperikelen blijken er nog veel meer raakvlakken te zijn tussen deze twee veelzijdige talenten, zoals de uitdaging van het alleenstaand ouderschap in combinatie met werk, de lusten en lasten van acteren en de zoektocht naar een nieuwe partner. Ook de onvermijdelijke verschillen leiden tot interessante gesprekken ? over hun totaal verschillende jeugd, Barry als expatkind en Isa als Brabantse; en over de verschillen tussen mannen en vrouwen. Deze gesprekken vormen de aanleiding tot een openhartige en vaak humoristische correspondentie.

Literaire non-fictie , Korte verhalen
Gebundelde columns en interviews
Artemis & Co
27 april 2013
9789047203810 , 9789047204022

Lezerswaarderingen

Artikelen over Doordraven en overeind blijven

Egoreeks #1: Columns
28 juli 2015 1 reactie
  Meer artikelen

Recensies

Geweldig!

door: Nina Blom 1 like
Wat een heerlijk boek, vol mooie brieven, anekdotes, berichtjes, foto/beeldmateriaal, humor en ontroerende verhalen. Persoonlijk vond ik het heerlijk om dit boek te lezen (lekker wijntje erbij, wat geweldig!). Ik heb vaak moeten gelachen, ook hardop! Ik werd ook vaak geraakt door de mooie...

grappig

door: Susan Radder 1 like
altijd leuk om in het privéleven van iemand mee te kijken. De vriendschap tussen Isa en Barry is er één om jaloers op te zijn