Te lijf

Te lijf

Gelezen 70 Aan het lezen 4 Wil ik lezen 25 Favoriet 0 Recensies 2
Non-fictie Artikelen 1 Spots 3   Topics 0
In ‘Te lijf’ halen Isa Hoes en Medina Schuurman de overgang uit de taboesfeer. Met open vizier en eerlijke pen onderzoeken zij niet alleen de veranderingen in lijf, hoofd en hart – rimpels, opvliegers en stress – maar ook die op het terrein van vriendschap, seksualiteit, zingeving, moederschap en werk. Tijdens hun zoektocht praten zij met deskundigen – van hormoonarts tot filosoof, van seksuoloog tot voedingsexpert – en experimenteren ze met onder andere botox, rebalancing, trilapparaten en readings. Isa Hoes is actrice (o.a. ‘GTST’, ‘Rozengeur & Wodka Lime’, ‘Celblok H’ en ‘De ontsnapping’) en schrijfster van de bestseller ‘Toen ik je zag’ over Antonie Kamerling. Onlangs verscheen haar kinderboek ‘Engel’, dat zij samen met haar dochter Vlinder schreef. Medina Schuurman is actrice (‘Rozengeur & Wodka Lime’, ‘Penoza’ en ‘Celblok H’). Daarnaast is zij scenarioschrijfster. Samen schreven zij ‘Te lijf’, een positief en doortastend boek vol persoonlijke inzichten, ervaringen en kennis van specialisten. Het is een feest van herkenning en bevat praktische tips. ‘Te lijf’ helpt je om van de overgang naar een nieuwe fase de beste tijd van je leven te maken!

Hobby & Vrije tijd , Lifestyle & Vrije tijd

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Esther Jansen

Lezersrecensies (2)

“Feest” van herkenning

door: Elma Hafkamp 1 like
Als 51-jarige leuk en informatief om te lezen. De situaties die Isa en Medina in hun boek schetsen zijn zeer herkenbaar. Dat maakt ‘gedeelde smart is halve smart’.

informatief

door: EllyK 1 like
Dit is een informatief boekje, over de overgang, over gezonde leefstijl in die tijd en natuurlijk geldt dat ook voor andere tijden. Deskundigen komen aan het woord. Isa en Medina vertellen ook wat de overgang bij hen in "gang" heeft gezet. Voor wie in deze fase zit kan het een hart onder de...