TOEN PAPA MIJ HET HEELAL LIET ZIEN

??
Heerlijk als pappa eindelijk tijd heeft voor zijn zoon Koen!
Bovendien gaan ze iets bijzonders doen: Koen is nu oud genoeg om 's nachts het heelal te mogen bekijken.
'Dat wordt een spannend uitstapje' denkt de jongen. Winterjassen aan en muts op, want volgens papa is het in het heelal minus 270 graden. Bovendien wie weet hoe ver het naar het heelal is. Goed dat zijn vader aan eten en drinken heeft gedacht en ook nog kauwgom heeft meegenomen.
En dan wordt het spannend, ze lopen de stad uit en staan plotseling op een prachtige lege weide in het volle maanlicht.
Samen ontdekken ze niet alleen de Grote Beer maar ook de Grote Hond en beleven ze allerlei avonturen.

Is TOEN PAPA MIJ HET HEELAL LIET ZIEN het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op TOEN PAPA MIJ HET HEELAL LIET ZIEN