Topgeheim

Het is een koude herfstnacht. Een man op de vlucht valt zwaargewond neer in de armen van Jim Callahan. Wat is zijn geheim en waarom wil hij het alleen kwijt aan onze jonge hoofdrolspeler? Dit is het begin van een zeer intrigerend avontuur dat zich afspeelt in de woelige wereld van de moderne elektronica. Jim wordt meegesleurd in een web van spionage en bedrog, met zeer gevaarlijke partijen, waarbij degelijk speurwerk en keiharde actie elkaar afwisselen. De politie krijgt te maken met huurlingen en andere sinistere figuren, zowel in Nederland als in de VS, maar wie zijn de schuldigen en onschuldigen? Zal de vlijmscherpe samenwerking tussen Jim en de politie voldoende zijn om een wereldwijde ramp te voorkomen?

Is Topgeheim het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Topgeheim