Tot de dood

Tot de dood

Rank 9896 Gelezen 6 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 5 Favoriet 1 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0
Tot de dood - Simone Rozeboom

Emma lijkt het mooi voor elkaar te hebben in haar leven. Ze woont in de spannendste stad van de wereld, heeft een leuke vriend en een succesvolle eigen zaak. Als haar vriend de relatie van de een op de andere dag verbreekt, blijkt er van al dat moois niet veel over te blijven.
Ze besluit om terug te keren naar Nederland. De avond voordat ze naar Nederland vertrekt beleeft ze een fantastische seksuele uitspatting met de mysterieuze Rick. Ze beschouwt dit als een afsluiting van de afgelopen periode.
Eenmaal gesetteld in Nederland vergeet ze het avontuurtje al snel. Rick niet. Hij blijkt een heel andere kant te hebben. Emma’s afwijzing komt hard aan bij hem. Stukje bij beetje ontdekt Emma hoe vastbesloten Rick is. Totdat het bijna te laat is...

Woorden hebben altijd een belangrijke rol gespeeld in het leven van Simone Rozeboom. De letters tot leven laten komen in een verhaal dat daarvoor nog niet bestond, vindt ze het leukste wat er is.
23 mei 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Simone Rozeboom

Lezersrecensies (2)

Geen thriller, wel fijn geschreven

door: Sandra 1 like
Tot de dood is het thriller-debuut van Simone Rozeboom en vertelt het verhaal van Emma. Emma woont in New York en lijkt alles prima voor elkaar te hebben totdat haar vriend ineens abrupt de relatie verbreekt. Alhoewel Emma zelf een evenementen bedrijfje heeft in New York besluit ze toch even...

Spannend tot het einde

door: MarijeRenske 1 like
Dit boek heeft me heel wat uurtjes slaap gekost, omdat ik zo benieuwd was naar de afloop! De spanning bouwt zich geleidelijk op en de verhaallijn is origineel en geloofwaardig. Zeker een aanrader!