Tot op het bot

Gelezen 27 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 22 Favoriet 1 Recensies 8
Thrillers & Spanning Artikelen 1   Topics 0
Het lichaam van een jonge vrouw wordt gevonden; verminkt, bevroren en verbrand. Uit de autopsie blijkt dat de vrouw onlangs is bevallen. Er wordt geen kind aangetroffen op de plaats delict, maar is de baby nog in leven?

Brigadier Kate Farrer, net terug van drie maanden verplicht verlof na een traumatische gijzeling, wordt samen met haar nieuwe, jonge partner Oliver Parke op de zaak gezet. Tot hun spijt worden ze door personeelstekort al snel weer van de zaak afgehaald en moeten ze zich richten op de verdwijning van Candice, dochter uit een welgestelde familie. De verdenking valt op Mark Dobbie, de ex van Candice? zus. Wanneer ze bovendien in zijn woning expliciete foto?s vinden van bewusteloze vrouwen, lijken ze de hoofdverdachte gevonden te hebben.

Terwijl de druk toeneemt om de verbrande vrouw te identificeren en Candice terug te vinden, verbrandt een invalide man levend in zijn bed. Schokkende verbanden tussen de drie zaken komen boven water en Kate wordt gedwongen om te vechten tegen de geesten uit haar verleden ? het leven van Oliver hangt ervan af...

Literaire thriller
Oorspronkelijke titel
Skin and Bone
Jolanda te Lindert
AnkhHermes
01 juli 2009
01 juli 2009

Reacties op: Tot op het bot