Tranen in de regen

Rank 9877 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0
Bram is een zogeheten ‘kamper’. Zijn afkomst en de cultuur waar hij in opgroeit, doen hem in de criminaliteit belanden. Tegen elke storm in, is Bram altijd bezig zijn dierbaren te beschermen. De zorg voor zijn zwakbegaafde broertje, het beschermen van de liefde van zijn leven Angelique, zijn kinderen uit het gedwongen huwelijk met Maria. Het bepaalt allemaal Brams’ handelen. Toch maakt hij ook verkeerde keuzes. Brengen die keuzes zijn dierbaren in gevaar?
Tranen in de regen is opnieuw een ijzersterk verhaal van Mariska Noordeloos. Vol spanning en emotie. Het verhaal over de jongen die nauwelijks kansen had, over krachtige vrouwen en onafwendbaar noodlot.

Mariska Noordeloos (1970) heeft een cafetaria in het Noord-Hollandse Andijk. Ze is getrouwd met Wilbert en samen hebben zij twee zoons. In 2017 debuteerde zij met Het spel is uit. De enthousiaste reacties op haar debuut en op haar volgende thrillers, motiveerde de auteur en Tranen in de regen is inmiddels al haar vierde thriller!

Thriller
Uitgeverij Keytree
27 november 2020
27 november 2020
9789492719270

Reacties op: Tranen in de regen