Verliezen van jezelf

Gelezen 7 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 1 Recensies 7
Thrillers & Spanning   Topics 0
1999 De achttienjarige Sifra vertrekt naar Londen als au-pair. Dat de reis via Polen gaat wekt in eerste instantie geen argwaan bij de zes meisjes., hun enthousiasme voor hun avontuur wint het. Dit verandert als ze hun persoonlijke spullen moeten afstaan en opgesloten worden in een koude kamer met een bewaker voor de deur. Langzaam verliezen ze elk besef van tijd.
Caitlin, Sifra’s moeder, is verslaafd aan Koen. Zijn frustratie over vrouwen viert hij bot op Caitlin en hun dochter Sifra.

2007 Pieter, een rechercheur, besluit deels op eigen houtje op onderzoek uit te gaan. Lukt het hem de bende op te rollen en Sifra thuis te brengen?

Over de auteur
Mariska Noordeloos (1970) dook op advies van haar fans opnieuw in ‘Het spel is uit’. Deze keer samen met een persoonlijk redacteur. Een spannende reis die, volgens Mariska, niet ophoudt met dit boek. Haar volgend boek ligt intussen onder het vergrootglas.

Spannende boeken algemeen
Thriller