Ik zie jou, zie jij mij?

Wanneer rechercheur Saskia, tijdens het hardlopen, een zwaargewonde vrouw met een baby vindt, is dat het begin van een aantal gruwelijke gebeurtenissen. Ze krijgt, samen met haar partner Gijs, een reeks vermissingen op te lossen. Stuk voor stuk zijn het eenzame, jonge vrouwen. Wanneer de tweede vrouw dood wordt gevonden, lijkt het erop dat ze te maken hebben met een seriemoordenaar. Naast het oplossen van de case, heeft Saskia ook in haar privéleven het nodige te verstouwen. Haar huwelijk lijkt te mislukken, zeker wanneer haar man Ruud zich steeds vreemder gaat gedragen..

‘Ik zie jou, zie jij mij?’ is opnieuw een ijzersterke thriller van Mariska Noordeloos. Vol spanning en emotie en boeiende perspectiefwisselingen. Inmiddels met zes ijzersterke thrillers op haar naam kan Mariska Noordeloos zich meten met thrillerauteurs als Saskia Noort en Esther Verhoef.
Mariska Noordeloos (1970) heeft een cafetaria in het Noord-Hollandse Andijk. Ze is getrouwd met Wilbert en samen hebben zij twee zoons.

Recensies (24)

Meer recensies

Is Ik zie jou, zie jij mij? het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Ik zie jou, zie jij mij?