9200000115240986

Treurtrips

Gelezen 4 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Nederland is een mooi land, maar wel een heel erg aangeharkt land. Over elke vierkante meter is nagedacht en zijn talloze bestemmingsplannen geschreven. Zodra in ons land een plek dreigt te verloederen, komen gemeentes en projectontwikkelaars onmiddellijk in actie. Daarom moeten we de plekken omarmen die zich niks van die Hollandse regelzucht lijken aan te treffen. Gebouwen die heerlijk onbekommerd staan weg te kwijnen, verloederde winkelcentra waar nog geen grootscheepse renovatieplannen voor zijn opgesteld en badplaatsen die eens iets van grandeur moeten hebben uitgestraald, maar waar nu alleen de snackbar nog goede zaken doet.
Journalist Mark van Wonderen is een groot liefhebber van dergelijke aandoenlijke treurnis en reisde het hele land af om deze plekken vast te leggen. In de reisgids Treurtrips staan de beelden van de mooiste lelijke plekken van Nederland verzameld. Gecombineerd met handige routekaartjes en tips die jouw bezoek aan een plaats die doorgaans maar weinig toeristen trekt tot een groot succes zullen maken.
Inclusief tips en kaarten met inspirerende fiets-, wandel- en scootmobiel routes.

Kunst & Cultuur
Fotografie, film, video als kunstvormen
Rubinstein Publishing
20 januari 2020