Trevor

Rank 6111 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 4 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Trevor Mayson had zijn leven al uitgestippeld – maak het familiebedrijf succesvol en geniet nog een paar jaar van het vrijgezellenbestaan voordat je je settelt. Maar dan ziet hij haar. Liz Hayes is mooi, verlegen en alles wat hij ooit zou willen… maar ze past niet in zijn plannen. Nadat Trevor haar pijnlijk heeft afgewezen, gaat Liz uiteindelijk verder, maar Trevor vindt het moeilijk om haar echt te laten gaan. Het lijkt erop dat hoe meer hij probeert weg te blijven, hoe intenser zijn gevoelens voor haar worden. Als een gespannen elastiekje kan hij niet meer aan dan wat hij nodig heeft om te breken.

Liz Hayes is klaar met wachten op Trevor en is niet geïnteresseerd om haar hart opnieuw door hem te laten breken. Maar Trevor maakt het moeilijk voor haar om hem te vergeten als hij zich een weg terug baant in haar leven.

Kan Trevor haar bewijzen dat hij de moeite waard is om weer verliefd op te worden, en is hij bereid zijn levensplan te veranderen om haar in zijn hart te laten komen?
Romantiek
Mayson Broers (2)