Trol en het verdwenen zusje

Het succesverhaal Trol en het Pietertje krijgt een vervolg in dit hilarische prentenboek van Adam Stower. Smul mee met Trol en het verdwenen zusje.

Trol en het Pietertje runnen samen een bijzonder café, speciaal bedoeld voor trollen. Ze serveren cupcakes die nóg lekkerder zijn dan kinderen (en bovendien veel gemakkelijker te vangen).

Helaas heeft het Pietertje door het grote succes geen tijd meer om op zijn kleine zusje Kaat te letten. Zij vertrekt in haar eentje naar de bergen. Daar woont de enige trol die het café nog nooit heeft bezocht. Er gaan de engste verhalen rond over Monkelglop, de gemeenste en gevaarlijkste trol van allemaal.

Trol en het Pietertje moeten een list verzinnen.

Trol en het verdwenen zusje is een origineel prentenboek, prachtig vertaald door Koos Meinderts.

Reacties op Trol en het verdwenen zusje:
'Hier word ik blij van! Geweldige illustraties bij een prachtig origineel verhaal!' - Maartje Beukers, redacteur

Reacties op Trol en het Pietertje:
'Dit prentenboek heeft alles in zich om het favoriete boek te worden van kinderen.' - HappyMoms.nl

'Een superleuk boek' - Leestafel.info

Redactionele recensie

Recensies (1)

Is Trol en het verdwenen zusje het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Trol en het verdwenen zusje