Trubbels in Thailand

Trubbels in Thailand

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Young adult   Topics 0
Bente (11) en Adel (14) reizen in de zomervakantie met hun moeder Martha naar Thailand. Op een ochtend is Martha ineens verdwenen. Bente en Adel gaan haar zoeken. Wanneer ze verdwaald zijn in het grote Bangkok, ontmoeten ze de achttienjarige Isis. Achter haar stoere uiterlijk schuilt een groot verdriet. Isis besluit de twee kinderen te helpen bij hun zoektocht. Samen vinden ze steeds weer nieuwe aanwijzingen en beleven ze spannende avonturen. Lukt het ze om uit handen te blijven van de politie én om hun moeder terug te vinden?
Kind & Jeugd , Young Adult
Boekscout VOF
27 september 2019

Lezersrecensies (1)

Trubbels in Thailand: een spannende YA waar ook menig volwassene plezier aan zal beleven!

door: Hanneke Tinor-Centi 1 like
In Trubbels en Thailand zijn de elfjarige Bente en haar veertienjarige broer Adel met hun moeder op vakantie in Thailand. Wanneer hun moeder –Martha- ineens verdwenen blijkt te zijn, gaan Bente en Adel haar zoeken. Dat is echter geen sinecure. Ze zijn in een vreemd land en spreken de taal niet....