Tuinfeest

Gelezen 36 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 18 Favoriet 1 Recensies 2
Wanneer Alice Dunlop haar veertigste trouwdag en zestigste verjaardag ziet naderen, beseft ze dat ze die niet voorbij wil laten gaan zonder een goed feest. Ze maakt grootse plannen en heeft al visioenen van een glorieuze familiereünie op een stralende dag in de tuin, rondom een tafel beladen met heerlijke hapjes en flessen champagne.Haar echtgenoot David is helaas minder enthousiast. Sinds zijn pensionering lijkt hij alle plezier in het leven te hebben verloren. En hij is niet de enige die niet in feeststemming is: hun vier volwassen kinderen worstelen elk met hun eigen problemen en tegenslagen, en zitten helemaal niet te wachten op een verplicht samenzijn met hun bloedverwanten. Terwijl Alice zich op de voorbereidingen voor haar feest stort, valt de familie in rap tempo uit elkaar. En wanneer haar man eindelijk uit zijn lethargie ontwaakt, blijkt dat ook geen zegening te zijn. Zal Alice erin slagen iedereen weer nader tot elkaar te brengen? +

Fanneke Cnossen
Boekerij