Tuinieren met Monty Don

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Met passie geschreven en propvol adviezen blaast 'Tuinieren met Monty Don' nieuw leven in elk aspect van het bezig zijn in de tuin.

Monty Don spreekt uit ervaring opgedaan in zijn eigen biologische tuin in Herefordshire, Engeland. Hij is van mening dat een duurzame manier van tuinieren de toekomst is voor alle echte tuiniers. In deze uitgave vertelt Monty Don op zijn eigen onweerstaanbare manier over zijn tuin, de plek waar ook al de fantastische foto's zijn genomen. Dit boek, dat leest als een roman maar toch een uitgebreid naslagwerk is, laat zien hoe u sterke en gezonde planten kunt kweken en heerlijke producten kunt oogsten op een milieuvriendelijke manier.
Praktische aanwijzingen gecombineerd met stap-voor-stap foto's tonen de beste manieren van onder meer composteren, zaaien, planten en oogsten om bij fruit en groenten tot een goed resultaat te komen.
Waardevolle adviezen worden gegeven over het ontwerpen en het gebruik van kleur, vorm en textuur in de bloementuin.

Kosmos, Uitgevers BV
01 januari 2004