Vantoen.nu Tunnels door de tijd

Tunnels door de tijd

Gelezen 9 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 2
Thrillers & Spanning Spots 1   Topics 0

Wie en wat is Storm Darroway, 'De Storm zoals de Tenil Orugaray haar vol eerbied noemen. Voor Malcolm Lockridge is zij allereerst de redder in de nood en spoedig daarna en onder wat voor omstandigheden! de geliefde. Anderen zien in haar de onsterfelijke godin die leven schenkt, voor Brann en zijn Gardisten is zij een misdadige avonturierster, een meedogenloze vijand die even meedogenloos vernietigd moet worden. Op zijn avontuurlijke zwerftochten door verleden en toekomst leert Lockridge vele aspecten van haar wezen kennen, haar bewonderen en verafschuwen, maar helemaal doorgronden kan hij haar nooit. De oorlog die rondom hem woedt en waarin hij betrokken raakt, dwingt hem tot een keuze, voor of tegen Storm, een keuze ook die niet alleen het Stenen Tijdperk, maar ook zijn eigen tijd, anno 1968, en de toekomst zal beïnvloeden. Een avontuurlijke, intrigerende en meeslepend geschreven SF roman, vol onverwachte gezichtspunten op heden en verleden, spelend in de tijd van 1800 vóór tot 4000 na Christus.

Thrillers & Spanning , Sciencefiction & Fantasy
Science fiction
Van Holkema & Warendorf
22 september 2008
22 september 2008

Reacties op: Tunnels door de tijd