Tussen licht en donker

Rank 577 Gelezen 44 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 45 Favoriet 0 Recensies 14
Literatuur & Romans Spots 1 Top25's 1   Topics 0

Amber weet best waarom haar grote zus haar een reis naar Tromsø cadeau heeft gedaan. Alles onder het motto: 'bad ideas make the best memories'. Alleen heeft Amber dit keer weinig behoefte aan de ongevraagde hulp. Ze moet een baan vinden. En een eigen huis. Toch gaat ze op pad, vastbesloten om dan vanuit Noorwegen alles maar te regelen. Een vroege sneeuwstorm helpt dit idee halverwege de heenreis al om zeep. Ze strandt op Oslo, samen met het beroemde fotografen-duo Stormraaf, dat haar uitnodigt de nacht niet op het vliegveld, maar in de stad door te brengen. Amber besluit voor een keer niet naar haar verstand te luisteren, precies zoals haar zus altijd adviseert. Nooit had ze kunnen bedenken dat ze die nacht mee zou doen aan een romantisch experiment met vrijbuiter Raaf, waarbij ze zesendertig vragen moeten beantwoorden om te kijken of ze verliefd op elkaar kunnen worden.

Romantiek
Tinteling Romance
06 mei 2020
12 mei 2020

Reacties op: Tussen licht en donker