Tussen licht en Donker

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 1
Amber weet best waarom haar grote zus haar een reis naar Tromsø cadeau heeft gedaan. Alles onder het motto: 'bad ideas make the best memories'. Alleen heeft Amber dit keer weinig behoefte aan de ongevraagde hulp. Ze moet een baan vinden. En een eigen huis. Toch gaat ze op pad, vastbesloten om dan vanuit Noorwegen alles maar te regelen.

Een vroege sneeuwstorm helpt dit idee halverwege de heenreis al om zeep. Ze strandt op Oslo, samen met het beroemde fotografen-duo Stormraaf, dat haar uitnodigt de nacht niet op het vliegveld, maar in de stad door te brengen. Amber besluit voor een keer niet naar haar verstand te luisteren, precies zoals haar zus altijd adviseert.

Nooit had ze kunnen bedenken dat ze die nacht mee zou doen aan een romantisch experiment met vrijbuiter Raaf, waarbij ze zesendertig vragen moeten beantwoorden om te kijken of ze verliefd op elkaar kunnen worden.
Tinteling Romance

Lezersrecensies (1)

Een bijzonder en mooi boek

door: Jolandavbs 1 like
Ik moest even doorzetten met lezen. Het is geen boek dat makkelijk weg leest. De gevoelens van de hoofdpersonen zijn complex (of worden complex beschreven). Het lijkt wel literatuur. Maar ik ben blij dat ik heb doorgezet en het boek uit heb gelezen. Het verhaal zit mooi in elkaar en de omgeving...
ebook