Meer dan 4,1 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
Twee Schotten en heel veel whisky

Twee Schotten en heel veel whisky

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0
Outlander-acteurs Sam Heughan en Graham McTavish nemen de lezers in Twee Schotten en heel veel whisky opnieuw mee op reis en maken een rondgang door de ‘wildernis’ van Schotland. Waar Clanlands een rustige roadtrip door Schotland was, is Twee Schotten en heel veel whisky een razendsnelle odyssee door een Schots jaar. Bergen, veldslagen, beroemde (en beruchte) Schotten, clans, vetes, flora, fauna: dit alles gepresenteerd met een gezonde hoeveelheid gênante persoonlijke herinneringen. Van First Footing tot Samhain, van Fringe Festival-dwaasheden tot whiskykennis: Sam en Graham laten de lezer kennismaken met Schotse legendes, tradities, historische en hedendaagse gebeurtenissen en ze delen persoonlijke verhalen en tips zoals alleen deze twee vrienden dat kunnen.
Twee Schotten en heel veel whisky – Clanlands: Schotland door het jaar heen is een vermakelijke en praktische inleiding in de Schotse geschiedenis en cultuur, verteld door de twee gepassioneerde Schotten Sam Heughan en Graham McTavish. Met deze gids kun je je eigen Schotse avonturen aangaan.

Literaire non-fictie algemeen
Ambo|Anthos