Uit huis met Jet

Dit kookboek is voor iedereen die op zichzelf gaat wonen. Of misschien doe je dat al een tijdje, maar kom je niet verder dan spaghetti met kookroom en kant-en-klare magnetronmaaltijden. Of maak je maar weer een bak yoghurt met cruesli als avondeten, die je met lange tanden leegeet voor de televisie terwijl je denkt: lag er niet nog een zak chips achter de broodrooster? Ik laat je zien dat je voor weinig geld een verse maaltijd op tafel kunt zetten. Weg met die droge pasta, rode saus uit een pot en geraspte kaas die naar plastic smaakt. Het kan véél lekkerder. En gezonder. Makkelijk, snel en goedkoop. Je krijgt allerlei bespaartips van me. Verder vertel ik hoe je low budget de eettafel gezellig eruit laat zien, een slimme voorraadkast inricht en je huis pimpt.

Jet

Recensies (1)

Is Uit huis met Jet het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Uit huis met Jet