Vader op komst

Vader op komst

Hét boek om je voor te bereiden op wat er allemaal komen gaat als aanstaande vader – volledig herziene en uitgebreide editie!

Alles wat je als moderne vader wilt weten staat in dit leuke en praktische boek. De meeste informatie is nog altijd vrijwel uitsluitend op de moeder gericht, maar dit boek is er uitdrukkelijk voor de vaders die goed geïnformeerd willen zijn tijdens die eerste periode. Want waar loop je tijdens (en vlak na) de zwangerschap allemaal tegenaan? Wat is ontsluiting precies en wat moet je inkopen bijvoorbeeld? Vader op komst staat boordevol handige tips, checklists en grappige verhalen, speciaal voor aanstaande vaders.

In de zwangerschapswereld veranderen inzichten en regels constant. Bisseling heeft deze editie volledig herzien naar hedendaagse inzichten. Maar dat is niet alles. In Nederland krijgt meer dan zeventig procent van de ouders twee kinderen. Bij zo’n tweede zwangerschap, bevalling en kraamtijd is alles hetzelfde en tegelijkertijd totaal anders. Daarnaast blijkt je eigenlijk best veel vergeten te zijn van die eerste zwangerschap. De herziene editie van Vader op komst is uitgebreid met zes hoofdstukken over de komst van het tweede kind. Daarmee is Vader op komst niet meer alleen een must-read voor eerste vaders, maar ook een opfriscursus voor aanstaande vaders die al een kind hebben. Want zwanger worden met een rondlopende dreumes, peuter of kleuter brengt weer zijn eigen uitdagingen mee. En daar kun je niet vroeg genoeg op voorbereid zijn.

In de pers

Vader op komst beschrijft de opmaat naar het Uur U op prettige toon. Onwetende pre-vaders kunnen zich laven aan Bisselings ervaringen, die geen onderwerp lijkt te zijn vergeten.’ de Volkskrant

‘Zeldzaam nuchter en informatief, en toch ook licht van toon. Echt heel goed!’ Katinka Polderman

‘Ik zou een beter voorbereide vader zijn geweest. (...) Het is gewoon handig dat zo’n boek er is. En het is nog leuk geschreven ook.’ Jeroen Vullings in MAX Nieuwsweekend

Non-fictie Vrije tijd/algemeen
Boekerij