Vader op komst

Vader op komst

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Non-fictie Artikelen 1   Topics 0

Een cadeau- en handboek voor moderne vaders met een kind op komst
Alles wat je als moderne vader wilt weten staat in dit leuke en praktische boek. Want waar loop je tijdens (en vlak na) de zwangerschap allemaal tegenaan? Wat is een bevalplan precies en wat moet je allemaal kopen bijvoorbeeld? Vader op komst staat boordevol handige tips, checklists en grappige verhalen speciaal voor aanstaande vaders. De meeste informatie is nog altijd vrijwel uitsluitend op de moeder gericht. Dit boek is er uitdrukkelijk voor de vaders die goed geïnformeerd willen zijn tijdens die eerste periode.
Er zijn steeds meer gezinnen die de zorg voor hun kinderen gelijk willen verdelen. Het percentage jonge vaders dat ouderschapsverlof opneemt en thuisblijft om voor de kinderen te zorgen is de afgelopen tien jaar verdubbeld. Wil jij het ook gewoon samendoen? Dit is de ultieme voorbereiding op het moderne vaderschap. Vader zijn gaat na dit boek (bijna) vanzelf!
Over Vader op komst

‘Wat een verademing! Eindelijk een boek waarin aanstaande vaders op een eerlijke en gelijkwaardige manier worden voorbereid op het de komst van hun kind. Niet flauw en cliché, maar geestig en oprecht. Een must read voor moderne vaders (en moeders)!’ Isa Hoes

Boekerij
06 juni 2019

Lezerswaarderingen

Artikelen over Vader op komst

Debuteren kun je leren!
25 juni 2019 4 reacties
  Meer artikelen

Lezersrecensies (1)

Ook papa’s hebben het zwaar

door: Nienke Pool 1 like
Willem Bisseling werd (wederom) papa en schreef hierover een boek. Voor wie hem niet kent: hij is mede-eigenaar van het meest gerenommeerde literair agentschap van ons kikkerland nl Sebes en Bisseling. Samen schreven ze het boek: "Weer een bestseller" en dat gaat er over hoe je een boek moet...