Meer dan 4,3 miljoen beoordelingen en recensies Organiseer de boeken die je wilt lezen of gelezen hebt Het laatste boekennieuws Word gratis lid
De val - Een Alex Kava- thriller - Een Maggie O'Dell-thriller
  Luister een fragment

De val

Gelezen 229 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 64 Favoriet 6 Recensies 17
Thrillers & Spanning Lijsten 1   Topics 0

Op 31 oktober brengen twee gevangenbewaarders een man naar de rechtbank van Miami. Niet lang daarna wordt hun busje aangetroffen langs een verlaten weg. Van de gevangene ontbreekt ieder spoor.

Het heeft Maggie O'Dell van de FBI twee jaar en haar gemoedsrust gekost om seriemoordenaar Albert Stucky achter de tralies te krijgen. Nu is hij ontsnapt. Omdat de FBI vermoedt dat hij achter haar aan zal gaan, wordt ze van haar taken ontheven en op een veilige plek ondergebracht. Ze weet echter dat Stucky niet zal rusten voor hij haar heeft gevonden en dat zijn gruwelijke spel dan van voren af aan zal beginnen.

Hoe ver is Maggie bereid te gaan om deze levensgevaarlijke gek voor eens en voor al buitenspel te zetten? En is dat misschien juist wat Stucky wil: haar langzaam maar zeker beroven van haar menselijkheid?

Thriller
30 september 2007
15 mei 2012
9789085500339 , 9789085501107 , 9789461990037

Eric Herni Boekverkoper

Wat mij betreft is dit een echte klassieker binnen het genre en kan ik alleen maar hopen dat zij dit enorme hoge niveau nog vele jaren kan weten vast te houden.

door: Eric Herni 1 like
FBI-profiler Maggie O’Dell heeft ruim twee jaar achter de extreem wrede seriemoordenaar Albert Stucky aangezeten, voordat hij eindelijk werd gepakt. Door de pers werd Stucky al snel De Verzamelaar genoemd, aangezien hij tientallen vrouwen had ontvoerd en vervolgens genadeloos had afgeslacht. Op...

Reacties op: De val