51krVUO-7YL

Valse schijn

Rank 9245 Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 13 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

De Ierse O’Hurleys: een hechte familie om meteen in je hart te sluiten. Het onafscheidelijke artiestenechtpaar Frank en Molly heeft altijd geprobeerd om niet alleen hun volharding aan hun vier kinderen door te geven, maar ook hun inlevingsvermogen en hun passie. Nu is het aan zoon Trace en drieling Abby, Maddy en Chantel om daarmee een eigen leven op te bouwen.
Op een afgelegen ranch in Virginia wijdt Abby zich sinds de dood van haar echtgenoot, een beroemde autocoureur, helemaal aan de opvoeding van haar twee zoontjes en het fokken van paarden. Dit leven, dat ze met veel geduld en moed heeft opgebouwd, wordt onverwacht bedreigd door de komst van Dylan Crosby, een journalist die een boek over haar man schrijft.
Voor hem mogen zijn vele vragen gewoon bij zijn research horen, voor Abby leiden ze naar een pijnlijke waarheid die achter slot en grendel moet blijven, omwille van haar kinderen. Maar dat is niet het enige gevaar dat de vasthoudende Dylan vormt. Minstens zo onrustbarend is de wervelwind aan emoties die hij in haar losmaakt...
Eerste compleet nieuwe en uitgebreide editie!

Feelgood
Romantiek