Van Colombo tot corona

Rank 7372 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Na mijn tweede marathon, de eerste waarin ik daadwerkelijk finishte, had ik eindelijk mijn grote hardloopdroom gerealiseerd. Een periode zonder nieuw hardloopdoel volgde, totdat het toch weer begon te kriebelen en een nieuwe hardloopdroom zich aandiende: een marathon onder de drie uur. Sub-drie.

In Van Colombo tot corona: mijn weg naar een sub-drie marathon neem ik je mee op de reis die ik na mijn tweede marathon heb afgelegd en beschrijf ik met name het jaar dat eindigde in het realiseren van deze nieuwe hardloopdroom. Het werd een bijzonder jaar. De eerste maanden reisde ik met mijn vriendin door verschillende landen in Azië, waarbij ik op de gekste en meest prachtige plekken heb getraind en knotsgekke avonturen heb beleefd. Later in het jaar werd mijn voorbereiding volledig op zijn kop gezet door het coronavirus, waardoor de marathon werd afgelast en ik gedwongen werd te improviseren.

BoekenGilde
01 januari 2020