Van hoofd hart

Van hoofd naar hart

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 1 Recensies 1
Het was duidelijk de bedoeling mijn verhaal en de wijsheden die ik heb opgedaan te delen. Dit boek is daarom ook voor jou geschreven. Het heeft jou nu gevonden en dat is geen toeval. Jij bent op zoek naar meer in dit leven. Maar wat is dit ‘meer’? Het is niet erg als je dit nog niet weet. Belangrijk is wel dat je beseft dat je aan het ontwaken bent in spiritueel opzicht. Jouw proces is volop bezig. Je groeit. En je bent niet de enige, al ben je natuurlijk wel uniek.

In dit boek neem ik je mee in het transformatieproces dat ik doorliep, met als doel jou een handreiking te bieden voor je eigen proces. Ik ken de valkuilen, de vicieuze cirkels en de overtuigingen die je belemmeren. Stap voor stap doorloop ik de thema’s met je die vroeg of laat op je pad komen. Uiteindelijk zal het lezen van dit boek je naar een nieuw bewustzijnsniveau brengen, zodat je anders naar jouw pijn kunt kijken en het daarmee ook anders ervaart, vanuit liefde en bewustzijn.

Ik hoop dat jij in dit boek en door jouw proces mag vinden wat je zoekt. En dat ook jij jouw lijden kunt loslaten, zodat je volledig vanuit jouw prachtige essentie mag gaan leven!

Religie & Spiritualiteit
Samsara
14 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Els1971

Lezersrecensies (1)

Handleiding waarachtig leven

door: Marjan van Druenen 1 like
Waarom voel ik mijzelf eenzaam terwijl ik omringd ben door anderen, waarom moet ik lijden, waarom voel ik een leegte, waarom…? Door na te denken over de zin van ons bestaan, te zoeken naar méér in dit leven en zichzelf vragen te stellen werd huisarts Céline Peters-de Hoog uitgedaagd om meer...